Recenze (20)
TBH (2022) (seriál)
Tohle se mělo spíš jmenovat WTF. Nebo alespoň to jsem si říkal při 90 % dialogů. Dávám 1* za výběr hudby.
Kód za miliardu dolarů (2021) (seriál)
Velmi důležitý příběh, který by mělo znát co nejvíce lidí.
Elektrïcký Pán (2007)
Kult!
Kočičky (2020)
Proč tohle existuje?
Sedm dní v pekle (2015) (TV film)
Indubitably.
Důvěrný nepřítel (2018)
Chabý pokus o Black Mirror.
Život je hra (2018) (seriál)
Především hlášky Petra Marka jsou perfektní.
Jak nás vidí svět (2017) (pořad)
Nevím proč, ale nějak mi v tomto pořadu schází autenticita - těm lidem moc nevěřím, přijde mi jako by to měli připravené.
Whale Music (1994)
Nádhera!
Halt and Catch Fire - PC Rebelové (2014) (seriál)
Kdysi dávno jsem viděl první díl a nezaujal mě. Pak jsem ale dal tomuto seriálu druhou šanci a zjistil jsem, že mě opravdu hodně baví a jeho tři řady jsem zkouknul za pár dní. Parádní drama pro každého, kdo ví alespoň něco o počítačové historii nebo se zkrátka rád podívá na kvalitní drama se skvělým dobovým soundtrackem a perfektní 80s atmosférou.