Recenze (38)
Argo (2012)
Film plný nudy a zbytečných keců, doprovázený nechutným amerikanismem, kdy finále tvoří jen klišé a patos...
Až vyjde měsíc (2012)
Nevím, nevím, tento poetický film mě vůbec neoslovil, po většinu času dokonce nudil. Přesto se najde pár úsměvných a milých situací.
Dead Set (2008) (seriál)
Dobrých zombie snímků je v dnešní době poskrovnu a tenhle se Britům opravdu povedl. Atmosféra funguje na výbornou(scény mimo objekt studia mi připadaly o něco vychytanější), s brutalitou se také příliš nepářou a potěší i kapka ironického humoru. Snad jen herci jsou až na výjimky nevýrazní a občas až otravní. I tak pro mě nečekané překvapení...
Drsňačky (2013)
Nečekal jsem od toho zázraky a taky žádný zázrak nepřišel. Příběh prachobyčejný, předvídatelný, ale docela jsem se zasmál a i to se při dnešních komediích cení.
Elysium (2013)
Moc pěkně natočené sci-fi, kterému vytýkám jen méně promyšlený příběh a naprosto zpackaný závěr plný nelogičností (najednou se plno lumpů toulá po Elyseu a strážní roboti mají pauzu???, záchrana všech lidí na Zemi bez ohledu na následky???). Ale za podívání to stojí...
Hrůzná minulost (2012)
Po dlouhé době povedený duchařský horor, kterému nechybí napětí, chytrý příběh a scény, při kterých zamrazí...Spokojenost.
Cheap Thrills (2013)
Čeho všeho je schopen člověk, když jde o peníze..:-) ?
Inspektor Regan (2012)
Drsná kriminálka s kvalitně zpracovanýma přestřelkama a dobrou atmosférou....I přes krapet jednoduchý příběh, který, když ho více rozpitváte, krapet postrádá smysl, se na to dobře koukalo....Doporučuju ke shlédnutí...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Čím větší očekávání, tím větší zklamání....Naprosto průměrný snímek, předvídatelný až hanba, při čemž všechny zajímavé scény byly k vidění už v traileru. Ale jako oddechový film dobrý...
Konečná (2013)
Pohodový a oddechový akční film, kde i humorná stránka má své dobře servírované místo......Arnie is back..... 70%