Recenze (19)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Skvěle adaptovaná kniha od Mistra!:)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Již není co dodat...:)
Krajinou domova (2014) (seriál)
Práce dokumentaristů je zde odvedena na víc než 5*....opravdu krásná podivaná,díky kameramanům a střihačům! A všem! :)
Až po uši (2014) (seriál)
Geniální! V čele s paní Jitkou a Aňou!:)
Trestanec (2017)
...jo i princ Krasoň umí drsné prostředí!🙈🤠
T2 Trainspotting (2017)
Perfektní, nezklamal, navíc to propojení střihy s T1:) a ty střihy a kamera za vic než 5 ⭐️
Život (2017)
...jasně otevřený závěr na další a další a další pokračování...tak trochu divný.
Uteč (2017)
Nejvíc překvapení května, ten biják se povedl!
Zlato (2016)
jó není nad pravýho kámoše...zde až na konci:)
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Líbilo...film měřím na počty podívání se kolik je hodin, tady sem se mrknul jen dvakrát:-) Nebudu soudit část z trilogie a počkám si na celek, kdy se vše určitě spojí a tvůrci nám osudy postav dotvoří.