Recenze (1 031)
Nejvyšší pocta (2019)
Slušná retrospektiva o Vietnamu a jak zůstat rovný v politické džungli.
Holka od koní (2020)
Dobrá psychiatrie :D naposledy jsem snad něco z psychiny viděl v 18.roce
Jít krást koně (2019)
Konečně po delším čase dobrá severská osudovka mého oblíbeného režiséra, plná obrazů a nevyřčeného... Do plných 4 hvězd něco chybělo.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Slušná happy krimi, na kterou se nechalo dívat.
Sergio (2020)
Hodně dobrej a hodně silnej film... 4,5
Willoughbyovi (2020)
"Nejůžasnější" jsou tam rodiče :D
Klaus (2019)
Smeerensburg - toto město bylo vybudováno na vzteku a nenávisti, ale také se tam zrodil Klaus. Zajímavý pohled jižanů na severskou legendu. Pozitivní.
Francouzská spojka (1971)
Jóóó to byly časy, když poldové ještě za zločinci běhali a drogy se pašovali po pár kilech v autech.
Tucet špinavců (1967)
Dobrá akční klasika.
Neviditelný (2020)
Jako slušnej počin v branži, kterou nesleduju....