Oblíbené filmy (10)
Killer (1989)
Nejlepši film Johna Woo a zárověn nejlepši akční film všech dob!! A jen tak mimochodem můj nej film:)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
„Ezechiel 25:17. Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby. Požehnán buď ten, kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty, neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí. A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny, kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry. A když uvalím svou mstu na tebe, seznáš, že jméno mé je Bůh…
Dalkomhan insaeng (2005)
Překvapení jak prase,když sem na tenhle film narazil tak sem si řikal co to bude a ono to bylo neco tak neskutečnýho že sem tomu ani pomalu nevěril.Opravdu pěkný film,který krásně ukáže že srdci neporučíš....:(
Blade Runner 2049 (2017)
Pure Masturbing!!!
Zátah 2 (2014)
Prostě a jasně..........EPIC!!!!!
Suburra (2015)
Užasnej film s kulervoucím soundtrackem od M83(sice již použitým ale stále dobrým) co k tomu dál dodat??snad jen must see!! a estě......Hodně vody a estě víc krve!!!:)
Pod vlivem lásky (2008)
Tak tohle je prvotřídní pecka....opravdu klobouček,,,,při té delce sem myslel že se budu místy nudit ale nestalo se tak.....celou dobu sem seděl zařezanej v sedačce a hltal každý sousto téhle dobrůtky....
Pro pár dolarů navíc (1965)
Asi můj nejoblíbenější western...Sergio i Ennio se tady opravdu ukázali!!! !!Bravo!!
Viděl jsem ďábla (2010)
Viděl sem ďábla!!!Kolik lidí na světě tohle muže říct?? hmm? :)
Muž odnikud (2010)
:O