Recenze (898)
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
V celých dvou dílech je jen jedna úlitba režimu,ta debilni píseň,jinak ani slovo...je dobře že Werich tuto úlitbu udělal, protože vznikl absolutní skvost plný Werichova chytrého a nadčasového humoru...
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
je mi z toho na blití..hodnotila bych to jako komedii,kdyby brutálním způsobem neumřela lidská bytost...
Veliká příležitost (1949)
no asi jako každý film komunistického imperia a doby teroru....ničím nevyniká, o hraní se nedá hovořit v žádném případě a obsahově jsou opravdu všechny stejné...prostě s komunismem padlo blaho na zem :D....tady se obsahově opřeli soudruzi do Baťova imperia, protože to jim teda leželo v žaludku pořádně, o tom netvorovi bylo natočeno povícero filmů a všechny jsou opravdu záživné...
Muži bez křídel (1946)
velmi dobré téma, tehdy ještě hodně živé....lepší než mnohé filmy moderní doby....ženské postavy excelentní....
Věčný žid (1940)
mám jen jednu otázku..za co u tohoto počinu dáváte hvězdičky..za myšlenku? nebo zpracování? nebo dialog? nebo kameru? nebo " herce" ? nebo exteriéry? a pokud se bavíme o manipulátorství a dezinformacích,tak za to se snad tady hvězdy nedávají,nebo jo? a jen abych doplnila,ano Židé jsou nenávidění již od starověku,to si opravdu Němci nevymysleli sami,ale PROČ?? protože umí zacházet s penězi a vždy uměli obchodovat a to se holt ostatním lidem nikdy nelíbilo..protože kdyby nežidé uměli taky tak dobře shromaždovat majetek a měli v genech zakodovaný obchod a jak na něm vydělat,tak by si úroky vymysleli sami...dobře je to vykreslené v Kupci Benátském,ale já tam prostě fandím Shylockovi-flušeš na mě,nazýváš mě prasetem a celý život ponižuješ mě a moje blízké a pak chceš půjčit?? a když nemáš na vrácení,tak chceš milost ?? a proč vlastně Hitler šel po Židech a likvidoval je...protože měli peníze a ty on potřeboval..a pro koho??ne pro chudé lidi ve svém státě,ale pro sebe,válku a moc.... na závěr jen podotýkám,že hypotéku mám..:D
Hlídač č. 47 (1937)
neříkám,že je to špatně natočené nebo zahrané,ale totálně jsem zde postrádala dramatičnost nebo napětí...shlédnuto hned po verzi z roku 2008,pro srovnání
Hej-rup! (1934)
ve své době výborné dílo s ožehavým tématem,v dnešní době už hodnotíme jinak-na můj vkus příliš levicové,ač to tehdy nikdo nemyslel zle..však nejvíc V+W mohli mluvit později,jak je to rozdělilo do konce života..
Revizor (1933)
Moje třetí verze Revizora...je to geniálně zahrané, všichni předvedli výborné výkony,ale mě osobně je nejbližší verze Kodet- Landovský - Růžičková...