Recenze (218)
Matrix Reloaded (2003)
Ach jaj. Prečo MR nie je o takú polhodinu kratší, pričom by vyhádzali všetky zbytočné scény ako napr. party v Zione a la MTV... Potom by snáď film ako celok nevyzeral tak plytko a rozhodne by pôsobil viac kompaktne. Jednotku čo sa týka originality sa prekonať nepodarilo, ani čo sa týka príbehu ani čo sa týka trikov (hej, zlepšili sa, ale len v rámci 4-ročného odstup), ale to som ani nečakal. V každom prípade druhá polovica filmu začala naberať grády až do extrémne dobrého záveru a tak neostáva nič iné, len sa tešiť na Revolúciu.
Včera narození (1993)
V podstate najzábavnejší moment filmu je scéna s pesničkou na dodatky ústavy, ostatok v podstate pozerateľný.
Láska s výstrahou (2002)
Hugh Grant v roli ktorá mu proste sedí a Sandra Bullock mu výborne sekunduje. Okolo ich hereckého prejavu je triviálny príbeh, ale ten našťastie nie je podstatný...
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Stále dosť pozerateľné, veľa slovných aj situačných žartov... na štvrtý diel celkom slušné.
X-Men 2 (2003)
Vac než dôstojné pokračovanie jedničky. Opäť slušný príbeh, ktorý je previazaný s 1, noví mutanti, efektnejšie efekty... Neostáva nič iné len sa tešiť na 3.
U pokladny stál... (1939)
Jeden z najlepších Burianových filmov.
Na Hromnice o den více (1993)
Výborná komédia so zaujímavou zápletkou, ktorá je využitá do najmenších detailov. Svoju rolu na výsledku iste majú aj hlavní protagonisti - Bill Murray a Andy McDowell.
Brewsterovy milióny (1985)
Pohodový filmík ako určený na dlhé zimné večery...
Vládce knih (1994)
Taký celkom milý príbeh, keď to hodnotím z pozície dieťaťa...
Pomáda (1978)
Jeden z tých najlepších muzikálov, najmä vďaka fantastickej hudbe, ktorá nestratila na príťažlivosti ani teraz.