Recenze (366)
Včela na mušce (2022) (seriál)
Kdyby to byl film, tak je to tak na tři-čtyři hvězdy. Roztahat to ale do devíti dílů.... Pustil jsem to kvůli marodící devítileté dcerce a ta si při třetím díle začala raději malovat. Asi tolik pro dokreslení toho, jak to "cílovku" zasáhlo.
Krok za krokem - Večírek (1991) (epizoda)
Tenhle díl kvůli tomu upitvořenýmu černošskýmu přechytralýmu brejlatýmu "hahaha" chlapečkovi fakt nedávám. Ten měl bejt jako za vtipnýho?
Žirafa v okně (1968)
Ne až tak pitomé, až samozřejmě na moment, kdy hajný odevzdá obrázek policajtům. Předpokládám, že policie má oddělení pro analýzu všech obrázků, kreseb a papírových médií nalezených v lese.
Národní házená (2022) (seriál)
Prvoplánové, laciné, předvídatelné. Opravdu; každej fór, kterej přijde, je cejtit už tři minuty předem. Přesto to stálo za zkouknutí. A pokud to člověk pojme jako parodii těch mačo filmů o slávě, svalech a mužských bratrstvech; pobaví ho to hodně. A povedli se i herci. Ti hlavně! A spoiler: rychlovarná konvice fakt bude!
Pátek není svátek (1979)
Nynější optikou šunt, nicméně tehdy to byl s Ten svetr si nesvlíkej těžkej nadprůměr.
Teorie velkého třesku - Upotřebení schodiště (2010) (epizoda)
Mám Teorii obecně za pět hvězd a asi deset epizod za pět plus. A tahle k nim patří.
Dekameron (1971)
Tady názor, že jde o nevšední zpracování homosexuálního komunisty žijícího v křesťanské Itálii, neobstojí. Film je mizerně zpracovanej, řek´ bych až odfláknutej. Jediný, co koprodukční tým opravdu zvládl na jedničku, že posbíral pro natáčení opravdu ty fyzicky nejodpudivější zjevy.
Správná dvojka (1997) (pořad)
Bolševická estráda. Těžko říct, kdo byl nejděsivější. Asi Slávek Jandák v motýlku.
Kouzelné hory v srdci Německa (2020) (TV film)
Jednak skvěle technicky vyvedenej dokument, kterej vytěžil z možného maximum (kamera, dron, komentář....). Navíc mám tenhle kus Německa moc rád (teda byl jsem tam jen jednou na pár dní...).
Můj hříšný muž (1986)
Mizerně zpracované, nevěrohodné, blbé. Tu Petru Janů jsem tam fakt nepochopil.