Poslední recenze (5)
Kandidát (2013)
Film, ktorý som videl v letnom kine ma osviežil. Dosť som bol prekvapený, že je to česko/slovenský film. Na tú kvalitu, v akej bol spracovaný, dávam režisérom jednotku. V prvej polovici som trochu zaspával, avšak v druhej polovici sa to poriadne roztočilo a film začal byť oveľa zaujímavejší.
Sherlock (2010) (seriál)
Viac, viac, viac!!! Sherlock v tomto podaní je najlepší, akého som videl! Arogantnosť, predvídavosť a puntičkárstvo, to ma najviac na ňom fascinuje. Proste ako vie každý detail premyslieť. Spolu s Johnom Watsonom, tvoria perfektný detektívny pár. Seriál z tvorby BBC si ma aj získal tým, že sa deje v Londýne, čo je z mojich najobľúbenejších miest. Jedine čo by som vytkol, je Moriarty. Mohli dať iného herca, pretože Andrew Scott sa mi vôbec nehodí na tú postavu.
Futurama (1999) (seriál)
Ďalší seriál z dielne Matta Groeninga. Futurama si ma získala hlavne svojím prostredím aj dejom. Pretože dej sa trochu podobá na Simpsonovcov. Každý deň sa posádka Planet Expresu vydala na hocijakú planétu v našom širokom vesmíre a to ma strašne fascinuje. Len velikánska škoda, že seriál skončil. Dúfam, že sa opäť obnoví.