Recenze (148)
Hardkor Disko (2014)
*** 40. LFŠ
Důvěrný nepřítel (2018)
Škoda, že pan režisér nestihl dorazit na první projekci na LFŠ. Možná, že kdyby slyšel, jak se půlka kina u filmu směje, tak by pochopil, že měl vyhodit scénáristu. A dramaturga. A vyškrtat hudbu. A vlastně to třeba ani vůbec netočit.
Noci navzdory (2015)
Pro mě nejstravitelnější Grandrieux, a stejně pořád tak těžce stravitelný.
XX (2017)
Ty Švankmajerovské přechody mezi povídkami? Y tho.
Šest dní (2015) (studentský film)
Trier na začátku víc než okatý, ale vzhledem ke zbytku filmu to považuju za poctu než vykrádačku. A celkově moc fajn.
V Adamovom rúchu (2015)
Někdo sledoval Dolana, a Bebjak pohonil.
Projekt Černá Voda (2015) (studentský film)
Jako pocta Blair Witch milé. A to je tak asi všechno.
Odebrat z přátel (2014)
Tak takový závěr si dovedu představit u krátkometrážní amatérské lekačky na 4 minutky, které jsou po celém youtube, ale vážně jsem ji nečekal u filmu, který si celou dobu šlape na poměrně slušném základu.
Cesta do Říma (2015)
Z nových českých (" ") filmů nejpříjemnější překvapení celého týdne. Ta Tarantinovsky ironická scéna ke konci (holt občas někdy někdo zmizí, to se stává). A Johanka <3 (41. LFŠ)
Prach (2015)
Moc moc moc. Bylo toho moc. Hodiny, stůl, noviny, zeď, okno, kočka, chleba se salámem, židle, koberec, staré fotky, knížky, brýle, dědeček. Příště trochu míň, my to chápem, kucí. (41. LFŠ)