Poslední recenze (5)
Sametoví vrazi (2005)
Film je natočený naozaj na úrovni, premyslený príbeh, kvalitné efekty a dobré výkony hercov. Čo by som filmu vytkol je objavovanie sa prvkov 21, storočia napriek tomu že dej sa odohráva v 90. rokoch.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Animovaný seriál ktorý si zrejme v rámci svojho druhu odniesol najviac chvály ale aj odporu. Je to jednoducho obraz doby a to nielen Američanov. Trey Parker a Matt Stone odvádzajú perfektnú prácu už roky. Pokiaľ iné animované seriály časom stratia humor, South Park rozhodne nie. Hlášky Erica Cartmana a Rendyho Marsha vás jednoducho pobavia nech ste mali akýkoľvek ťažký deň.
Únos (2017)
Film na ktorý sa dlho čakalo, pomaly tak dlho ako na samotné zrušenie amnestií. Napriek tomu som v určitých prípadoch ostal sklamaný. Hudba sa dala vybrať podľa mňa lepšia a prevedenie niektorých scén bolo slabé. Najviac ma sklamala asi samotná scéna únosu. Kedže sa film drží skutočných udalostí a práve akt únosu je zahalený rúškom tajomstva, mohli filmári trošku popustiť tvorivosti uzdu a so scénou sa viac vyhrať. Naproti to scéna zastrelenia Efendi-ho bola natočená výstižne. Rýchlo, vecne a bez milosti - takto totiž končia mafiáni. Film vychádza v dobe kedy kedy sa kauza znova otvára a aj preto pritiahol taký záujem na Slovensku. Neviem či to však stačí na oslovenie v zahraničí.