Recenze (61)
Simpsonovi - Vánoce u Simpsonových (1989) (epizoda)
Rolničky, prdlačky, Batman je pako.. Co k tomu dodat :)
Láska nebeská (2003)
Jakožto ne úplně milovník romantických komedií jsem byl velice mile překvapen. Krásný film.
Lucifer - Mimo záznam (2017) (epizoda)
Tak po celkem podprůměrném začátku třetí série, který byl nemastný a neslaný, jsme dostali neuvěřitelně propracovaný díl. Troufám si tvrdit, že zatím nejlepší vubec.
Případy 1. oddělení - Laborant (2014) (epizoda)
Úplně něco jiného než na co jsme u kriminálek zvyklí. Nevěřil bych tomu, kdyby to nebylo opravdu točeno podle skutečné události.. Holt i tohle se může stát..
Teorie velkého třesku - Rozhodovací martyrium (2014) (epizoda)
Já v současné době absolutně chápu Sheldona, jelikož se nacházím v úplně stejné situaci, akorát vybírám mezi dvěma mobily :D Nedokážu si prostě vybrat :D
Teorie velkého třesku - Sheldonova teorie chaosu (2012) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod!
Ve jménu vlasti - Dům v Gettysburgu (2012) (epizoda)
Zatím nejsilněji emočně vypjatá epizoda! Zasloužených 5*
Most - Epizoda 7 (2011) (epizoda)
Tak se nám to pomalu rozjíždí :)
Perníkový táta (2008) (seriál)
Tento seriál zraje jako víno. Z obyčejného středoškolského učitele se stane numero uno ve vaření perníku. Poslední série byla doslova "kulervoucí". Děj byl patřičně ukončen a všechny dějové linky vyřešeny. Takhle se dělá konec seriálu. S jistotou můžu říct, že je to nejlepších seriál své doby. Takové upoutání pozornosti diváka se jen tak nevidí. A herecké výkony? Tak ty byly fantastické. Kdyby šlo, dám více než 5*, protože tenhle seriál si to patřičně zaslouží.
Perníkový táta - Ozymandias (2013) (epizoda)
Já se snad zmůžu jen na komentář jedním slovem: "Kulervoucí".