Recenze (362)
Absolvent (1967)
Vynikajici Hoffman. Obcas jsem se ale trochu nudila a dalsi shlednuti vyhledavat nebudu.
Agatha Christie's Poirot - Viděla jsem vraždu (2010) (epizoda)
Tak tohle byla parada. Poirot ve sve nejlepsi forme.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Nejtemnejsi z Poirotu
Agent bez minulosti (2002)
Super akčňák se skvělými honičkami a souboji. Jen ten konec je na mě trochu moc uspěchaný.
Aguirre, hněv Boží (1972)
Dobry namet, Kinsky je desive presvedcivy, ale jinak becko - az me prekvapuje to hodnoceni tady. Myslim, ze lidi se nechavaji trochu strhnout znamym jmenem rezisera, jako by bylo intelektualni ocenovat jeho filmy.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Kdyby to byl byval tocil Kubrick mohlo to byt naprosto genialni,takhle je to "jen" dalsi velmi povedeny Spielberguv blockbuster.
Alenka v říši divů (2010)
Navoněná nuda. Začalo to dobře, ale po 20 minutách jsem zatoužila po barvosleposti. A ten taneček? Trapná vykrádačka Jacksona a Regan z Exorcisty.
Alpha Dog (2006)
Koukám, že nás není moc, ale mě tenhle film opravdu dostal.
Americké psycho (2000)
Ty hluboke rozbory o odrazu moderni spolecnosti v charakteru hlavniho hrdiny mi prijdou v pripade tohohle filmu uplne mimo misu. Bud vas to bavilo a nebo ne...me to jednoznacne pobavilo.
Amistad (1997)
Nebudu ani hodnotit, dokoukala jsem to do poloviny. Dele to vazne neslo, posla bych nudou.