Recenze (33)
Tahle země není pro starý (2007)
Moje krevní skupina!Celou domu mu fandíte a přitom obdivujete vrahouna kterej mu šlape na paty a celé to sleduje skvělí policista který je jen o krok pozadu..celej film je od začátku do konce skvělou podívanou.Geniální film!!
Zmizelá (2012)
Jako nebylo to vůbec špatné,trošičku obyčejné,ale příběh zajímavý a konec se mi líbil!Úplná nuda to není..takovej film v poho!!
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Bohužel mě zklamal ten Americkej styl..každej se chce obětovat,kamarádctví se obnoví a všichni vítězně zajásají...Kdyby to bylo trochu hororové(neměli k tomu daleko)a udělali z toho akčni bitvu jako prase-možná by se vyšplhali do červenejch.Škoda,mohl to bejt pecka film
Jessabelle (2014)
Normální hezkej horůrek..občas mě i pěkně zamrazilo!!
V zajetí démonů 2 (2016)
Tohle je ten správnej horor!!Přesně mi dal to,co jsem od toho očekával!!
Věčně mladá (2015)
Krásný příběh!!Trochu jinak podaná romantika.Jen mi tam chybělo větší procítění konce,ale rozhodně skvělej filmeček
Marťan (2015)
Tyhle filmy mě prostě baví,dechberoucí situace na jiné planetě a ve vesmíru!Odhodlání přežít s omezenym množství zásob a využití veškeré technologie k přežití a návratu na zem!Tenhle film opravdu uspokojí jeden z večerů u telky!!
Věc: Počátek (2011)
Pro mě je to skvělej film,úžasně povedené pokračování kde jsme se vrátily na úplnej počátek týhle famózní bestii
Room (2015)
Opravdu krásnej film..emotivní,smutný a zároveň velice štastný příběh!!
Konečná (2013)
tak trochu jiná role "švarcíka"moc pěknej film a docela mě i občas rozesmál!!