Recenze (16)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kultovní??? Ani náhodou! Jen spousta trapných hlášek a nesmyslného násilí. Nikdy jsem nepochopil proč tolik lidí vyzdvihává Tarantina do nebes.
Cabin Fever (2002)
Další bota od Eli Rotha. Velice trapné!
Hostel (2005)
K tomuhle "veledílu" snad ani nemá cenu psát komentář. Žádný opravdový fanoušek hororu tomu nemůže dát víc jak jednu * a to ještě s oběma očima zavřenýma.
Akta X (1993) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů vůbec!!!
Záhada Blair Witch (1999)
Horory mám rád,ale tohle je prostě slátanina. Navíc jsem se u toho tak "strašně bál" ,že jsem to dokoukal až na potřetí...páč jsem dvakrát usnul.
Jménem krále (2009)
Bavil jsem se skvěle a to naprosto stačí.Dobrý film podle skvělé předlohy.