Poslední recenze (16)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Velké očekávání....obrovské zklamání. Nudná,nezajímavá a zmatená podívaná. I nejhorší film od Marvelu byl lepší než tohle!
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Celkem zklamání...čekal jsem víc.
TACHO (2010)
Je zajímavé,že většina odpadových komentářů nehodnotí film,ale vyznavají se z toho jak moc Landu nesnáší. Já naopak mám hudbu Dana Landy moc rád. Jenže tohle "dílo" je vážně odpad. Scénář,herecké výkony...bída...vše kromě hudby...ta je super!!!