Poslední recenze (4)
Chirurgové (2005) (seriál)
...právě jsem dokoukala poslední 24 díl deváté série... zatím jeden z nejsilnějších dílů z oněch devíti sérií, naprosto skvělý seriál, plný neočekávaných (možná někdy očekávaných) :) zvratů. Jen škoda, že nemocnice s tak lidskými, přátelskými doktory neexistuje ani v USA ani u nás :)
Frajer Luke (1967)
Paul nezklamal, dělat si psinu...hecovat lidi :) bože a tá scéna s vejci :) a to nemluvím o blondýně co myla auto. Je to film, který vždy s odstupem času ráda vidím.
Motýlek (1973)
Nemohu dát víc než 4 hvězdy, jelikož 5 bych dala pouze knize. Film nebyl tak strhující jako všechny 3 knihy, ale obsazení a nástin toho jak asi Motýlek trpěl.. byl ucházející. Ve filmu je vidět zhruba cca 40% toho co hlavní hrdina opravdu prožil a vyzkoušel na vlastní kůži... (knihy jsou drsnější a podrobnější) . Každý člověk, který čte knihu, a ona ho pohltí má představu o hlavním hrdinovi a moji fantazii doplnil právě film Motýlek....Steve...Dustin :)