Recenze (603)
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
zo starých sci-fi ČSSR vyberám toto......lebo je fasa dramatické a má čierny humor a skrytú kritiku, ktorú našťastie žiadna komisia neodhalila
Babovřesky (2013)
hm, mne sa to, nieže páčilo, ale pozerať sa to dalo...nič špeciálne....tie klebetnice boli skôr smutnou realitou než veselou paródiou.....viem, že klebety vedia v reáli narobiť oveľa viac zla, než ,,súboj" na fare
Baby Driver (2017)
A že Strážcovia galaxie majú neprekonatelný soundtrack. Nemajú. A že Dannyho partáci sú naj zlodejský film. Nie sú. A že deti a seniori sú otravné postavy. No ak je režisér blb, tak sú.
Báječné dorty (2010) (seriál)
sú to absolútne najrýchlejšie vyrobené umelecké diela, aké možno zhliadnuť.......no a čo, že sú gýčové? ale jesť to? radšej nie a hlavne nie deťom.......toľko umeliny.........
Barbarella (1968)
......mne sa najviac páčili vražedné andulky a DVERE.....
Barb a Star jedou do Vista del Mar (2021)
Cringe, Florida, satira, pastely a morské potvory - fantastická bžunda na zlepšenie nálady, len jej to musíte dovoliť a vpustiť kraba do svojho srdca.
Barry (2018) (seriál)
Zatiaľ za 4, je to ako Epizódy a Ray Donovan a niečo morbídne od Cohenov.
Bathory (2008)
ja ci celý život myslím, že s konšpiračnými teóriami by sa malo zaobchádzať presne takto: ako s legendami alebo ako so Schroedingerovou mačkou......stále treba mať na pamäti, že to mohlo a súčasne nemuselo byť tak.....ach, kiežby v dnešnej dobe ľuďom z konšpirácií tak nehrabalo.............herci super, Anna magická (aj v pushing daisies), extra estetický Majeský aj celý film
Batman navždy (1995)
opäť Carrey, tentokrát ako bizarný Hádankár......opäť, je to nostalgia z detstva, je to krikľavé, Jones boduje a Val Kilmer mi asi jediný krát nevadil
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Postavy sú neskutočné tupelá, teda, aspoň v prvej polovici, potom asi vypijú Gumidžús a začnú sa diať veci.