Recenze (148)
Jen ho nechte, ať se bojí (1977)
Já myslím, že naprosto skvělý film, jen na můj vkus moc krátký.Cením si filmů s Miloslavem Šimkem a tohle mě docela mile potěšilo.Jen nevím, co tam sakra dělá zrovna Vondráčková?!A Menšík tam má pouze pár minut, což je ovšem docela škoda :(.Jinak se mi to líbilo a už nemám, co bych vytkla. 85%
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Podle mě docela vynikající česká sci-fi komedie, která dostala nejednoho diváka.Vynikající herecký výkon hlavně Petra Kostky a Jiřího Sováka.Popravdě tomu nemám skoro co vytknout, snad jen trochu tu přeplácanost a rychlou změnu děje, víc asi nic.Ráda se na to znovu podívám :)..85%
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
,,Kolik třešní, tolik višní."
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Nevím, mně osobně tenhle seriál nikdy moc ,,nedojal'.Do odpadu ho zase nešoupnu, zase taková hrůza to nebyla (dalo se u toho skvěle vyšívat, teda pokud jste neusli), ale rozhodně tento seriál není a nebude zrovna mojí ,,krevní skupinou''.Pořád jsou tam podle mě docela znát prvky komunismu a to se mi nelíbí.Takže naprosto objektivně:20%
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
,,Ty bezcharakterní stvůro, ty konkubíno vandránků, Ty...!" :D Nikdy mi (až doteď) nedošlo, že jsem herce Pana Tau viděla poprvé "mluvit" až v tomhle filmu...
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Můj nejoblíbenější díl z fantomasovské trilogie.Nezapomenutelné scény, hlášky a herci.K tomu úchvatné prostředí zámku a bláznivý komisař Juve opět v akci v geniálním, dabingovém podání Františka Filipovského.Řekněte mi, co může být lepší :)? Já dávám 100%. Tenhle film mě vážně dostal a dala bych i více.
Fantomas se zlobí (1965)
Naprostá dokonalost!Sice mám nejradši třetí díl, ale tohle se prostě nedá nazvat jinak než dokonalost.Skvělý Jean Marais, Luis de Funés i Myléne Demongeot, k tomu dobré triky i hudba.Navíc pěkné prostředí a lstivý Fantomas ;). U mě tento film činní 100%.
Plynové lampy (1944)
Aneb co všechno neudělá chlap, co touží nosit šperky manželčiny mrtvý tetičky. :o) 90%