Poslední recenze (56)
La cara oculta (2011)
Čekala jsem dějový vývoj stylu Pod povrchem, tohle mě teda podlamovalo kolena a ještě teď se mně vypleštěné oči nechtějí vrátit zpátky do důlků… výbornej film.
Chudáčci (2023)
Nečekala bych, že z tohoto žánru budu nadšená, ale jsem! Naprosto jsem změnila názor na Emmu, která mě vlastně do dneška nebavila… tady je DO! KO! NA! LÁ! Film je prostě originální a zábavný. Slyšet tu hudbu u něčeho jiného, radši bych si ukousla uši, ale tomu filmu sedí, jako ostatně všechno. A generál je pro mě třešinka, které se budu smát ještě dlouho… mé é é. :-D V první půlce bych nevěřila, že to řeknu, ale klidně a ráda to zkouknu znova… pecka. :-)
Spálené vzpomínky (2007)
Složité situace vlastně jednoduše zpracované… znám spoustu lepších filmů, ale tenhle mě zaujal a líbil se mně… a moc.