Recenze (8)
Terapia Braňa Mojseja (2012) (pořad)
Múdrosti človeka čo sa hodil do vody, skúsil utopiť ale povstal ako kinematografický Ježiš. Klobúk dole, 5 hviezdičiek.
Watchmen (2019) (seriál)
Wow! Watchmenov som chcel po prvých 2 epizódach odpísať, keďže v nich takmer žiadna scéna nenadväzovala na inú. Pri prvom "vodítku" v 3. epizóde som už ale bol namotaný, kvalitný príbeh s dych-berúcim zakončením. 5/5 seriál, nakvalitnejší seriál "podľa komiksovej predlohy" aký kedy vyšiel
Vikingové - V předvečer (2017) (epizoda)
Tvorcovia seriálu využili potenciál Ivarovej postavy naplno. Výborný diel (čo už nie je nič nové, druhý polovica série je proste skvelá) ktorý nás prichystal na finále. Teším sa
Vikingové - Velká armáda (2017) (epizoda)
Musím uznať že oproti minulej sérií, neskutočný posun vpred.
Vikingové - Všichni jeho andělé (2016) (epizoda)
A je to tu! ///SPOILER/// Zaslúžene kvalitné ukončenie jednej z mojich naobľúbenejších seriálových postáv. Teším sa že tvorci Vikings spojili seriál späť s históriou. Teším sa na Ragnarssonov ///SPOILER///
Vikingové - V nejisté hodině nad ránem (2016) (epizoda)
Takto sa má spomalovať dej a pripravovať na finále! Po konci 2. série Rick and Morty je toto najväčšie pred-finále aké som videl.
Vikingové - Outsider (2016) (epizoda)
Trochu zdĺhavý úvod do druhej polovice 4 série. Po kvalitnej 10 časti tu máme zas viac-menej oddychovú časť ktorá nás má pripútať k ďalším častiam. Slabý priemer čo sa týka Vikingov, uvažujem medzi 3* a 4*
Mr. Robot - d1.7_b1laruz3.m4v (2015) (epizoda)
Kam sme sa to dopracovali? V tomto momente sa Mr. Robot posúva medzi moje najsledovanejšie seriály. Po pomalšom začiatku sa dostávame sem. Epizóda 8. Práve tu sa otvoril seriál po ktorom som vždy túžil. S nemým úžasom mením hodnotenie na 5*. Teším sa na ďalšie časti. Odporúčanie pre všetkých - počkajte si na koniec tejto časti.