Recenze (150)
V paprscích slunce (2015)
Neustálé čekání na to, jestli se něco pohne a najednou konec filmu, zasáhne vás to, ale v podstatě to splní všechno to, co jste mohli cítit už před z dané země, škoda.
Ztraceni v Mnichově (2015)
:(
Frank (2014)
Čekala jsem úplnou číčovinku, ale bylo to naprosto překvapující! No, překvapující. Líbivé.
Girltrash: All Night Long (2014)
Dafuq? Och, ach, né. Momentálně přemýšlím, jestli jsem totální neznalec filmu, a nebo soudím alespoň malinko objektivně, dala bych možná i tři hvězdy, ty si to snad zaslouží, dalo by se to v pohodě hodit do škatule průměr, ale mně se to fakticky na první shlédnutí nelíbilo, nelíbilo, nelíbilo a ani ta Kate French to nezlomila.
Hlava rodiny (2014) (pořad)
Ten kravaťák a KB mě tam pěkně sere.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Kniha mě tedy mnohem víc „citově vydírala“ nutno podotknout.
Life Partners (2014)
Velká průměřina. Ale, Leighton Meester.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Tak jako sorry ČT1, ale tohle je fakt trapný.
Pestrobarvec petrklíčový (2014)
Nesympatičnost, znudovanost, opakovanost.
Předstírání (2014) (seriál)
„Let´s be lesbians.“ Kdyby se mi chtělo, mohla bych být jenom z této věty na začátku otrávená plus z dalších věcí a řečí kolem, co tam zaznívají, ale ne, zatím je to velice příjemně pohodové, když totiž přijdete utahaní ze školy, přesně na něco takového se rádi podíváte! A koneckonců Rita Volk je prostě ňufinová, což je skvělým plusem. Bzzzz! Po shlédnutí 8 epizod musím konstatovat, že ani ta Rita to nedrží a začíná z toho být absolutně obyčejný USA mainstreamový sranec.