Recenze (207)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Jako takové nadšení násilím, ale nadprůměr to rozhodně je
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
こうして彼女の人生は満たされた。
Šógun - Než vyhasne tyčinka (2024) (epizoda)
ten syn je vážně trubka :D
Šógun - Propast života (2024) (epizoda)
Zatím nejlepší díl 😀
Šógun - Sen o snu (2024) (epizoda)
tak já mu celou dobu fandim, považuju ho za chudáka a on je to sviňák co to má celou dobu promyšlený :D Wyschi díky za úryvek z knihy, sedí na vlas PS: Karlito74 je opravdu retardovaný troll
FUBAR (2023) (seriál)
Vydržel jsem dva díly, neuvěřitelná nuda
Gran Turismo (2023)
Spíš 3 1/5 i když mám tu hru rád tak film mi přijde zbytečně nataženého a český dabing tomu taky moc nepřidává
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Bohužel problém je v bojových scénách, kdy máte pět útočníků kteří čekají a jdou jednotlivě, nebo se válí v křeči na zemi a najednou vyskočí jako že nic, na druhou stranu jako rozloučení a zakončení je to tří hodinová válka a to je to co každý chtěl.
Oppenheimer (2023)
No nevim, jako dobrej film, ale 30% o bombě a 70% politikaření.
Ostrov (2023)
Pohodovka na nedělní odpoledne🙂