Recenze (300)
A dost! (2013)
Jemná a inteligentní komedie. Dal bych plný počet, kdyby se ta Eva tak příšerně nepitvořila.
Advokátní kancelář (2013)
Studio Stupido. Film jsme se ženou ani nedokoukali. Italský humor je hodně hloupý a jednoduchý a pro náročného českého švejka je těžké tento druh humoru akceptovat. Nerad filmy odstřeluji a dávám alespoň jednu hvězdu, ale tady to prostě nejde. Blbej právník, blbej šéf a ještě blbější nově příchozí pracovník, který si ani nepřečte smlouvu, kterou chystá pro důležité jednání. Ani se nedivím, že jeden z těch bláznů vyskočil z okna. Měli by v tom ústavě mít alespoň mříže, aby nedocházelo ke ztrátám na zřízencích.
Ach, ten můj šéf! (2009) (TV film)
Milá a svěží komedie, která mne velmi překvapila. Henriette je velmi sympatická herečka, má takovou tu jiskru v očích a rozverný kukuč. Šéf byl zpočátku pěkný hajzlík, tak jsem mu moc nepřál, ale později jsem mu vše odpustil a těším se na další díl. Pokud mne dvojka zaujme tak jak jednička, určitě přidám ještě o jednu hvězdu víc.
Ach, ten můj šéf! 2 (2011) (TV film)
Dvojka už nebyla tak vtipná, jak jednička, ale tak to většinou bývá. Těšil jsem se na oblíbené postavy a co jsem očekával, to jsem dostal. Co se týká vtipu s tornádem, neměl být brán, jako vtip, ale jako nepodařený vtip, kterému se lidi normálně nesmějí a to bylo na tom to vtipné. To jen pro objasnění pro ty, kteří se obvykle smějí vtipům po té, co už se všichni přestali smát.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Tak nějak mne ti pisálkové nezaujali. Nedokázal jsem se soustředit a vydržet až do konce.
Alias - Série 5 (2005) (série)
Tak jsem zvládl dokoukat celý seroš a konec mne dost zklamal. Připadalo mi to tak trochu odfláklé. I přesto dávám vysoké hodnocení, seriál mne dost bavil. Stojí za to jej vidět.
Andělé nikdy nespí (2002)
Jo dvojčata ty se mají. Také jsem z dvojčat a užil jsem si tím dost legrace i trápení. Jessi to měl těžké, když musel hrát svého bratra, aby všemu přišel na kloub. Film má dobrou zápletku s hezkou Kelly Rutherford. Trochu jsem tápal, s kým to ta holka vlastně táhne.S policajtem, nebo s oběma bratry?
Annabelle (2014)
K tomuto filmu vše řečeno Verbalem. Není co dodat.
Annapolis (2006)
Ač nejsem militarista, film se mi velice líbil.
Ashby (2015)
Jak Ed potkal Mickey Mause. Omlouvám se za přirovnání plastikového Mišáka ke kreslenému, ale ta maska herce Mickeho mne dostala! Mickey promiň, nikdy jsem tvůj fanda nebyl, ale co jsi s tím svým ksychtem udělal, tak to je katastrofa. Jinak za mne dobrý.