Poslední recenze (409)
Neviditelné zlo (2024)
Prvních 70 minut filmu skvěle buduje atmosféru, napíná a po celou dobu baví. Bohužel 3rd act byl hodně zmatený, ne úplně hezký, co se týče efektů a velice stupidní. Lepší než Night swim, ale potencionál to nevyužilo naplno. 6/10
Hell House LLC III: Lake of Fire (2019)
Nečekaně slušné a lepší než part 2. Jen škoda toho malého rozpočtu.... 6/10
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Zajímavý a docela dobrý film, zážitek mi však kazí ta roztřepená kamera, motala se mi z toho hlava. 6/10