Poslední recenze (27)
Tři bratři (2014)
Když se smíříš s tím, že pohádku tvoří rým, tak se to dá přežít. Anebo hned umřít... Ne že by se na to nedalo koukat, ale dohromady je to slepené dost uměle. Nejlépe z tohoto pohádkového muzikálu vychází Růženka. Karkule je dosti uhozená a vlk značně nechutný (dítě, co sedělo před námi, vypísklo a donutilo maminku k odchodu) a o třetí části snad ani nemluvit. Dyk jako klient Alzheimerova ansámblu, který se neustále vrací do vesnice, kde očividně žije jenom Maruška & her family, je i na tenhle slepenec příliš. Sem tam chytlavý text, sem tam nápad, většinou ale dílo šité trochu horkou jehlou. Škoda.
Láska na vlásku (2014)
Říkal jsem si, že když máme ty Vánoce, pohádky budou stát za to. Prej ne. 97 minut ubíjejícího a neubíhajícího (ne)děje, nevím-proč-předabovaní čeští herci, nehezká princezna...snad jen ty exteriéry to trochu zachraňovaly. Kdyby se z toho udělala klasická nedělní pohádka 'po obědě' v délce 60 minut, bylo by lépe.
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Výborně jsme se pobavili! Ne, není to pohádka. Ne, není to asi úplně pro malé děti. Ne, nebude to nejpopulárnější dílo vánočních televizních programů. Ale jakmile se na obrazovce objevila dvojice Kolečko-Prušinovský a sousloví pohádková komedie, už jsem jen čekal, co z toho vypadne. Ti, kdož si oblíbili Okresní přebor, Čtvrtou hvězdu, Červeného trpaslíka, budou spokojeni. Ostatní nebudou štěstím skákat do stropu. Ale pro děti to fakt není.