Recenze (139)
Velká země (1958)
Po všech strankách výborná věc. Wyler s Peckem opět za pět.
Tři přání (1958)
Neskutecne nadabovani oba Jugoslavci. Dokonala prace.
Horace and Pete (2016) (seriál)
Hodne chytre, hodne vtipne a hodne krute. Jako by Woody A. v nejlepsi forme dosahl az na podstatu. Vynikajici...
Petrolejové lampy (1971)
Další z parádních čsl.kousků té doby. Dokonce i na Sklenčku a Rosůlkovou je radost pohledět.
Každý den odvahu (1964)
Pár světových filmů v Čechách vzniklo a tenhle k nim patří.
Casablanca (1942)
Opakováním se zprvu zdánlivě průměrná Casablanca kupodivu zlepšuje a k původní ateliérové inscenaci cosi přibývá, těžko říct co. Bogart? Čechoslovák jako největší hrdina války ...uff uff
Nejlepší ženská mého života (1968)
Ve druhý půlce 60.let byly na Barrandově ve vzduchu nějaký vitamíny nebo co.
Bourneovo ultimátum (2007)
To je fajn, že u CIA vypráví instruktoři při výcviku klukům, že si mají obalit ruce hadrem, až budou běhat v Tangeru po střechách. Je to dobrá firma (akorát jim, pravda, celkem často hapruje personální politika...). A ten film je ve svý škatulce taky dobrej. Mimo jiné proto, že v něm nejsou "hlášky". Ani jedna (v celé trilogii), myslím.
Nelítostný souboj (1995)
Navzdory samopalům a mobilním telefonům jeden z nejlepších westernů posledních 40 let.