Recenze (591)
Ozark - Osamělost (2018) (epizoda)
Po dlouhém čekání jsem se opět vrátil k seriálu Ozark. Děj se začíná vyostřovat a Marty se bude muset hodně otáčet. Mezi Langmore se toho taky celkem dost děje. Když jsem se opět dostal do děje, tak musím říct že mi to chybělo a jsem zvědavý na další díl.
Přízraky v Benátkách (2023)
Nečekal jsem, že by řešení případu Poirota mohlo vypadat takhle. Je to vítaná změna. Hororová atmosféra a umírněnější zpracování (kdy se děj odehrává vesměs v jednom domě) spolu se zručnou režií. Komornější, ale přesto větší než oba předešlé díly. Plus ten konec s třešničkou na dortu (to s klukem). Ten film je pro mě opravdu příjemné překvapení.
Smrt na Nilu (2022)
Naprosto vhodný nástupce za Kennethovu Vraždu v Orient expresu. Dokonce mě to bavilo víc.
Prázdniny v San Diegu (1989)
Docela hloupý a dost předvídatelný děj. Nevtipná komedie. Plusy? Pár hezkých holek. A scénář je sice jednoduchý ale není nějak stupidní.
Dům veselých duchů (1988)
Ze začátku možná takový trochu nezáživný. Jakmile se děj více rozjede, tak je to o dost lepší. Žádný závratný děj, některé efekty už dost zestárly. Ale uznávám že to má své kouzlo.
Had a duha: Smrtící voodoo (1988)
Neřekl bych, že to je přímo horor. Má to několik nedokonalostí. Ovšem je to něco jiného, než co se celkově natáčí (moc podobných filmů si nevybavím). Pullman do role celkem sednul. Hlavně posledních 10 minut je podle mě až moc snaživých a kvůli tomu málo uvěřitelných.
Upírův pomocník (2009)
Je tam pár scének u kterých jasně dokážete předpovědět co se stane. I přesto se mi pojetí a zpracování líbilo. Je to takové, že mě nic neurazilo a i když není scénka, která by mě přímo nadchla, film pěkně drží jako celek a ví čím chce být a tím taky je.
Klaus (2019)
Jedním slovem. Originální.
Ghajini (2008)
Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť. Snaží se to být velkým filmem, kde režisér narval všechno, na co si jen vzpomněl (no dobře, draci tady nejsou). Ta love story mi tam absolutně nesedla (vzhledem k akčnímu začátku). Ale zrovna romantická linka byla nejzajímavější a nejvíce poutavá. A nakonec se právě ta romantická linka stala i hlavním tahákem. Aamir Khan nehraje tak hrozně, jak jsem se ze začátku obával. Celkově až moc dlouhý, nesourodý snímek, na který ale čím dál koukám, tím je jen lepší.
Memento (2000)
Už jen ten styl vyprávění je sám o sobě zajímavý a Nolan to okořenil speciální nemocí, která k tomu pasuje dokonale. Myslím, že toto bude vyžadovat ještě jedno zkouknutí, abych si vychutnal ty detaily na začátku, které ale dávají celkový obrázek až na samém konci. Za mě trochu škoda nejednoznačnosti na konci ale chápu záměr, že se má divám vlastně cítit stejně jako Leonard.