Recenze (28)
Zamini (2013)
To jsem nějak nepochopil.
Zraněná (2013)
Film ze života.
Lancelot od jezera (1974)
Čekal jsem trochu jiný film.
Kolem dokola (1937)
Bez nadsázky nejlepší film ze 40. LFŠ v Uherském Hradišti. Určitě běžte do kina až to budou uvádět jako hlavní pecku. Chci tančit! Nejlepší scéna: "Vy jste netančil?", "Ne. Vlastně ano, tančil. Dost jsem tančil."
Acid House (1998)
Prostřední povídka hodně slabá a nudná, snad lze i říct, že i lehce nasírající. Jinak je to docela bomba.
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Docela povedená směsice filmových útržků. Hvězdu strhávám za příliš ordinérní zápletku a za druhou polovinu filmu, která je slabší a dokonce se zde opakují již uvedené záběry.
Maďarský knír (2012)
Vtip je v tom, že to nemá být vtipné (alespoň pro knírače), ale je (ale je).
Zet a dvě nuly (1985)
Lepší výjevy se mi zobrazují i na toaletě. Ten, kdo film hodnotí pozitivně je buď rádoby filmový kajšmentke nebo nudný magor.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Pár originálních nápadů, ale vcelku nudný počin. Angličani si vymysleli stupidní doplňující název a Češi, jelikož taky rádi hatí názvy filmů, se toho taky chytli.
Domino (2005)
Film založený na tom, že Keira je kus, ale to nestačí.