Poslední recenze (80)
Jumanji: Další level (2019)
je to skvelý film ale tá linka o dedovi a Mailovi mi tam strašne kazila dojem z filmu, najprv ma hnevali a záver mi zbytočne pokazili tou zbytočne smutnou vložkou a celé to je úplne naprd, nebyť tohto filmu dám s prehľadom 5*, už sa teším na pokračovanie :)
Mlčení šunek (1994)
toto je absolútne príšerný film, ľutujem, že som ho pozeral a nebyť pár dobrých scénok a Bubba Smitha a hlavne Johna Astina (ktorého som tam absolútne nečakal) by som dal s kľudným svedomím aj hodnotenie odpad
Liga výjimečných (2003)
super film! dlhodobo jeden z mojich najobľúbenejších :) má to všetko a vždy si ho rád pozriem znova! :)