Recenze (237)
Tmavomodrý svět (2001)
Naprosto dokonalý, kvalitní, geniální a to musím zaklepat, že je to český film!! To je + navíc. Vynikající výkon Ondry Vetchého, který hrál v jedné části vychcaného hajzla , ale potom se napravil, ale to vůbec nemění to, že je to vynikající herec. Další dobrý výkon předvek Kryštof Hádek. Scény byly dramatické, místy dojemné a neměli chybu. Efekty byly stejně přesné, jako z války. Hudba byla vynikající, přímo se hodila k tomuto filmu. Ale největší vyvrcholení udělal konec, který byl hodně moc dojemný, zajímavý a napínavý. Stašně moc mám rád válečné filmy a tento byl jeden z nejlepších válečných filmů, co jsem kdy viděl, a ještě to, že je český!! Tento film mi řekl hodně, proto5*, a tudíž 96%Přístupnost:přístupný
Pomoc! (1965)
Další z řady filmů natočených Beatles.Vynikající písně a humor.95% Zde bych si dovolil dát text písně Help! : Help, i need somebody, Help, not just anybody, Help, you know i need someone, help. When i was younger, so much younger than today, I never needed anybody's help in any way. But now these days are gone, i'm not so self assured, Now i find i've changed my mind and opened up the doors. Help me if you can, i'm feeling down And i do appreciate you being round. Help me, get my feet back on the ground, Won't you please, please help me. And now my life has changed in oh so many ways, My independence seems to vanish in the haze. But every now and then i feel so insecure, I know that i just need you like i've never done before. Help me if you can, i'm feeling down And i do appreciate you being round. Help me, get my feet back on the ground, Won't you please, please help me. When i was younger, so much younger than today, I never needed anybody's help in any way. But now these daya are gone, i'm not so self assured, Now i find i've changed my mind and opened up the doors. Help me if you can, i'm feeling down And i do appreciate you being round. Help me, get my feet back on the ground, Won't you please, please help me, help me, help me, oh
Surfařská akademie (2006)
Velice průměrná americká komedie. Celkem nic mi ten film neřekl.2* za pěkné holky a 1* za zpracování.Přístupnost:přístupný
Pod pokličkou (2000) (pořad)
Jak se na to začnu dívat, tak mi tečou sliny proudem;-)
Incantesimo - Okouzlení VI (2003) (série)
Vše jsem vyčerpal, nemám k tomu nic nového řict.Jenom snad LASO!!!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Podle mě nejlepší novodobý seriál. Některé scény jsou někdy hodně najívní. Celkový pohled:Jde to, ale dře to!Přístupnost:přístupný Odkaz na IMDB:http://imdb.com/title/tt0924182/
Vinnetou (1963)
Zase nuda.Ale pozor!Vynikající hudba.Za hudbu jednu*Přístupnost:přístupný
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Jednou jsem to viděl ve škole a mám dost.Naprosto nudný film.Přístupnost:přístupný
Z pekla štěstí 2 (2001)
Nepovedená parodie na pohádku.Přístupnost:přístupný
Divoký anděl (1998) (seriál)
Nejlepší telenovela, kterou jsem viděl.Zbytek telenovel je na prd!!!