Recenze (316)
Jean-Michel Jarre: Most z budúcnosti (2024) (koncert)
Dokonalosť existuje...
Mnichov (2005)
Steven Spielberg si pod seba zobral herecké esá a natočil film o tom, čo sa udialo po Mníchove v roku 1972. Vynikajúca kamera a vynikajúci soundtrack, škoda že sa nepodarilo premeniť ani jednu nomináciu na Oscara. Robert: "We are supposed to be righteous. That's a beautiful thing. And we're losing it. If I lose that, that's everything. That's my soul..."
Back to Black (2024)
Za mňa ďalší skvelý životopisný film o jednej skvelej hudobníčke, ktorej sa život skončil predčasne. Latka je poslednými filmami nastavená veľmi vysoko, či Bohemian Rhapsody, Rocketman či naposledy Bob Marley a jeho One Love, toto je zase iný príbeh. Nie sú tu veľkolepé koncerty a plné publikum, no je to skôr komornejšie predstavenie jej divokého života. Hlas mala famózny a skvele ju zahrala Marisa Abela. V jej živote jej bola najväčšou oporou jej babička, ktorú zahrala Lesley Manville. "We only said goodbye with words I died a hundred time, you go back to her and I go back to black..."
Válka policajtů (2024)
Paradoxne som bol veľmi prekvapený, pretože som od tohto filmu veľa nečakal. Začiatok bol všelijaký a ťažko sa v ňom hľadali spojitosti, no nakoniec sa všetko rozuzľuje a človek zostane iba milo prekvapený. Bártu nemám rád, no tu mi prekvapivo sadol. Rytmus detto, nemusím ho, no takáto rola mu sadla a ani to príliš nemusel hrať prípadne sa učiť texty, bolo to ušité akoby priamo naňho. Záver bol zvláštny a akoby si robili prípadné tri bodky, podľa toho ako sa filmu bude dariť v kinách a možno spravia dvojku. Každopádne Biermann začal vynikajúco s jeho Sviňou a rovnako dobre pokračuje s Vojnou policajtov...
Marie Antoinetta (2006)
Moja obľúbená Sofia Coppola si k sebe zoberie obľúbenú Kirsten Dunst a spraví z nej Máriu Antoinettu, no takú trošku inú, ako ju poznáme z hodín dejepisu. Soundtrack bol skvelý... "This is ridiculous. This, Madame, is Versailles..."
Umění jíst a milovat (2023)
Prvých 30 minút by si mali pozrieť všetky dramaturgie, ktoré pripravujú programy o varení. Niečo neskutočné. Každopádne celý film je ako poézia o jedle s navždy krásnou Juliette Binoche...
Opičí muž (2024)
Je to taký indický John Wick a dokonca ho vo filme aj spomenuli. Výber hudby, kamera a celkovo audiovizuál bol na veľmi vysokej úrovni. Dev Patel má nakročené už v mladom veku ku veľmi sľubnej kariére...
Django (2024)
Kino Púchov, 02.05.2024. Síce som si musel kúpiť dve vstupenky, no mal som kino sám pre seba. Úplne tomu ale rozumiem, Olympic a Petr Janda nie je Karel Gott, každopádne pre niekoho ako ja v istom zmysle je. Vďaka môjmu otcovi som na Olympicu vyrástol, poznám všetky skladby a čím som bol starší, tým sa mi ich tvorba viac páčila. Som rád, že som kedysi zažil aj ich koncert. Petr Janda už bude navždy legendou a rozhodne si zaslúži zdokumentovaný životný príbeh svojej kapely...
Pavarotti (2019)
Keď sa Ron Howard chytí réžie dokumentu, nemôže to dopadnúť zle. Obzvlášť keď sa jedná o dokument o nesmrteľnom Lucianovi Pavarottim.,,
Kaskadér (2024)
Vynikajúci film a presne ako v ňom bolo spomenuté, kaskadéri by si tiež zaslúžili Oscara, to čo predvádzajú je až neuveriteľné a mnoho krát ide vyslovene o krk. Film plný akcie, skvelej kamery, skvelej hudby a skvelého Ryana Goslinga so skvelou Emily Blunt... Colt Seavers: "I had no choice. I had to do some Jason Bourne shit!"