Recenze (91)
Koruna (2016) (seriál)
pre mňa osobne tento seriál nemal ani jednu chybu. sadol mi na 100% a každému ho budem len a len odporúčať.
Lesní duch (1981)
Jeden z najlepsich horrov aky som kedy videl 5/5*
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Konečne pravé Justice League ktoré nám všetkým bolo sľubované. Snáď sa WB rozhodnú pre pokračovania. Za mňa spokojnosť.:)
Minari (2020)
zatiaľ najlepší film aký som tento rok videl (2021) A24...thank you once again
Zvuk metalu (2019)
úžasný film
Tlusťoch (2020)
ho, ho.....ho!
Trailer Park Boys (2001) (seriál)
"Let's go, smokes"
Batman se vrací (1992)
Klasika...jeden z najlepších batman filmov.
Na nože (2019)
Nemám slov na tento film. Všetko jednoducho bolo presne podľa môjho gusta.
Ona (2013)
bez chyby