Recenze (5)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Osobně moc nechápu tak vysoká hodnocení, jelikož spolu s Wolverinem (2013) nejslabší díl celé X-Men ságy. Vyjma skvělé Quiksilverovi scény průměr.
Colette (2013)
Slušný film, který by mohl sahat i na 4* nebýt přihlouplého českého dabingu...
Elysium (2013)
Po úžasném District 9 přichází Neill Blomkamp s dalším Sci-fi s velkým "S". Jen tak dál !!
Wolverine (2013)
Nejslabší díl série! Wolverine který půlku filmu kulhá poté co ho střelí do nohy?! Bojím se toho co přijde příště...
Riddick (2013)
Neurazí ani nenadchne! Remake Černočerné tmy. Příchod monster při zatmění, který jsme mohli vidět v jedničce zde scénárista pozměnil za příchod monster za deště (jak nápadité) .... film zachraňuje pouze Vin(Hercules)Diesel s jeho několika "cool" hláškami.