Recenze (172)
Absolvent (1967)
Film s velkým F jakože se Fáňa jmenuju. Fakt!
Amadeus (1984)
Zázrak vržený na plátno...to filmové :)
Americká noc (1973)
Film o filmu ve filmu. Nic (moc) pro mě.
Americká tragédie (1931)
Některé lidské výtvory prostě nejde zprznit. Třeba song "Knockin´ On Heaven´s Door". Anebo "Perfect Day". V literatuře je to Dreiserova Americká tragédie. Co dodat? Možná bych vytknul zkratkovitost Sternbergovo verzi. Ale jinak filmové pochutnání.
Anna Karenina (2012)
Pohlazení po duši, pro oči i pro uši... (když navíc po boku se slečnou vonící po Vánocích...), to máte smyslně smyslový nářez jako ze škatulky. Funf, bitte!
Antinea, l'amante della città sepolta (1961)
Bída s nouzí. Už po úvodních minutách neslepý divák spozná, jakou kvalitu od této ne-podívané může očekávat... dá-li se tu vůbec mluvit o kvalitě. Herci mizerní, choreo jakbysmet, režie jakbysmet, scénář jakbysmet atd. Scénarista snad musel jet na nějakém psychedelickém tripu, na tolik ujetin v jediné dějové linii se každý den nenatrefí.
A Patch of Blue (1965)
doJEMNÉ, doPoručeníHodné, brilantně natočené s brilantním příběhem; věčná škoda, že se nepokračuje druhým dílem...
Barva ráje (1999)
Na plakátku stojí Masterpiece a ono ano! Poetický velezdařilý počin se strhujícím závěrem. Dědek by zasloužil facku, kluk pohlazení a Bůh odpuštění.
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
"Naše je právo, naše je pravda. A proto vítězíme!" Vida, rudí, sami jste se usvědčili. Vpravdě ukázková totalitní propaganda... "čistý" odpad...bohužel i ten lidský.
Bestie musí zemřít (1969)
Eeeeeeeeeexelentní scénář......... eeeeeeeeexelentně zauzlený příběh, celé je to excelentní a to tak, až jsem si z toho všeho excelentně spokojeně chrochtal :)