Poslední recenze (366)
Temný Janov - Prázdné hnízdo (2022) (epizoda)
Bude se mi stýskat, Petro!
Kriminálka Anděl - Mrtvý pták (2023) (epizoda)
Já nevím, co se s pátou řadou stalo, ale zase musím dát čyři hvězdice.
Osada - Epizoda 5 (2023) (epizoda)
Zatím nejlepší díl z obou sérií. Dost jsem se nasmála. A tak to má být, ne?
Poslední deníček (59)
La Piscine (1969)
Jeden skvělý film "v kostce". Vidět ho celý se rozhodně vyplatí. A třeba ne jen jednou. Tak to mám já...