Recenze (27)
Zbouchnutá (2007)
Neurazí, pobaví, poměrně inteligentní humor a na rozdíl od filmu 40 let panicem tam bylo poměrně dost opravdu humorných okamžiků. Katherine Heigl je v roli Alison úžasná....
Post Coitum (2004)
Tak s tímhle se pan Jakubisko podle mně docela profesionálně znemožnil...
Vážení přátelé, ano (1989)
Skvělá učitelka ruštiny...:-)
Bez dcerky neodejdu (1991)
Velice krásný, ale dojemný film. Dojemná byla scéna, jak hlavní hrdinka vstoupila s dcerou na velvyslanectví tedy na území USA. Dávám čtyři body
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
Nic naplat, "liguééééére" v češtině zlidovělo.....:-)
Komisař Rex (1994) (seriál)
Dvě hvězdy za psa je dost, ne? Souhlasím s těmi, co si myslí, že stačilo natočit jednu sérii a dost, jelikož všechny ostatní mají prudce sestupnou tendenci. Tobias Moretti ještě jo, ale dál? Nic moc....
Černí baroni (1992)
Jsou knihy, které by mělo být zakázáno filmovat....Černé barony jsem v totalitní době celé přepisovala na stroji, a v podstatě je znám nazpaměť. Film je jen slabým odvarem knihy....
Tankový prapor (1991)
škvoreckého mám ráda v literární podobě, a upřímně řečeno - Vaculík v roli Dannyho Smiřického mi moc neseděl. Tím, že mu na nos nasadili brejle, z něj ještě intelektuála neudělali. Nevím, z filmu jsem měla pocit spíše rozpačitý a i nadále budu volit spíš knižní předlohu.
Doktor Hollywood (1991)
Michael J. Fox v jedné ze svých opravdu typických rolí.... milá komedie na nedělní odpoledne....
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Kocour Salem a tetička Zelda mě dostali.....hlavně však trefné hlášky kocoura.....fakt jsem se bavila, i když je to seriál určený pro jinou věkovou kategorii.