Recenze (656)
Štír (1973)
Příjemné překvapení sobotního odpoledne! Jen škoda konce, zasloužilo si to, alespoň pro někoho, šťastný závěr!
Kainovo znamení (1989)
Vynikající, ale jak je, bohužel zde časté, hodně nedoceněný film! Výkon Petra Čepka byl rovněž excelentní, stejně jako ten polský hrabě s hlasem Bohumila Švarce! Potěšila velice hezká Kitty a kozičky v rozpuku Sabiny Laurinové! Navíc výborná hudba!
Bylo nás deset (1962)
Skvělý film, podbarvený písněmi dua S+Š!
Karel Gott: Zdvořilý Woody (1963) (hudební videoklip)
Nejvíc mě vždycky dostaly "tancující" krávy a Karlův chrup! :-D!
O chudém královstvíčku (1979) (TV film)
Za draka Kabrahára 5* :-)
Hřbitov pro cizince (1991) (TV film)
Film o zbylých naivních klucích, kteří si mysleli, že kdesi, ve zrádné Anglii budou bojovat za porobenou republiku, kterou zbaběle vydal někdo, ke komu, tam kdesi za kanálem, pořád ještě vzhlíželi!
Dobří holubi se vracejí (1988)
Jeden z nejlepších filmů naší kinematografie!!!
Hallo Satchmo (1965)
Náhodou sem to včera shlédl a musím říct, že paráda!!!
Pyšná princezna (1952)
Nádherná pohádka, ale mladočeši a voliči pomateného šlechtice jsou pochopitelně jiného názoru!
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Na měkký mezi, to se pane leží..............