Recenze (283)
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Čekala jsem větší krveprolití, ale/takže všechno tzv. dobře dopadlo.
Mapy ke hvězdám (2014)
Civilní (civilizované) Gummo pro křehčí duše.
Šestiraňák (2004)
Co zvířata? Nebylo nějakým ublíženo v průběhu natáčení?
Důkaz (2005)
Takovejch utopenejch ambic.
Nepřítel (2013)
Když se Řehoř Samsa jednou ráno probudil... ehm.
Divoké historky (2014)
Můj muž se vždycky zajímal, jestli (a čemu) ještě někdy přiklepnu plný počet. (Edit: První scénu bych si asi přála vidět v 3D.) (Edit 2: První scénu bych pořád chtěla vidět v 3D.)
Zmizelá (2014)
Až se mě někdo zeptá na manželství, odpovím: Viděl jsi Gone Girl?
J. Edgar (2011)
Jako by se Eastwood nemohl rozhodnout, jestli chce točit spíš Vlajky našich otců, nebo Dopisy z Iwo Jimy. V první polovině to byla taková nemastnost neslanost, že jsem to ještě po čtyřiceti minutách chtěla vypnout. Střih byl super, hlavně v tom šíleným, nekonečným sledu kompozičně totožných scén. Ano, nabízelo se to. Jediný, co jsem nepochopila, bylo, proč na sobě v t. č. současnosti měli všichni ty příšerný gumový masky. (Edit. Tak jsem si vygooglila, jak Hoover vypadal, a on opravdu nosil gumovou masku. Námitka se zamítá.)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Extrémně hloupoučkej příběh vykoupenej slušnou výpravou. A to nemám nijak zvlášť ráda Godzillu ani Transformers.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Slovy klasika z mostu zamilovaných na Kampě: Stejně se všichni rozejdete, čůráci.