Recenze (125)
Zuřivost (1963)
Skvělé jako všechno co Pasolini natočil.
Volver (2006)
Bohužel, nejslabší ze všech Pedrových filmů. I mistr tesař se někdy utne a začne se podbízet...
Simpsonovi (1989) (seriál)
Bezkonkurenčně nejlepší animovaný seriál.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Žádný hraný film toho o současné Americe neřekne tolik jako tento animák. Simpsonovi ve filmu jsou vtipní, zábavní, ale v některých momentech až děsí tím, co o životě v dnešních USA prozrazují.
Legenda o Suramské pevnosti (1984)
Další geniální dílo velkého filmaře!
Barva granátového jablka (1969)
Paradžanov byl génius. Škoda, že toho natočil tak málo, ale vše, co po něm zůstalo, patří do zlatého fondu kinematogrefie.
Ašik-Kerib (1988)
Jeden z nekrásnějších filmů světové kinematografie.
F. L. Věk (1970) (seriál)
To se u nás kdysi točily seriály, ach jo.
Vlasy (1979)
Takřka celá Formanova americká produkce nesahá filmlům, které natočil v 60. letech u nás, ani po paty. Vlasy jsou čestná výjimka. Silné protiválečné téma, připomínající jednu z nejtemnějších kapitol moderní americké historie (jak zřejmá paralela k současnému protiiráckému tažení!) se šťastně potkala s uvolněnou hippies atmosférou. A ta hudba!!! I po letech naprosto geniální.
Křižník Potěmkin (1925)
Film, který otřásl světem (a nejen filmovým)!