Recenze (16)
Oko za oko (2015)
Pohodový thrillerek......
Pohádka pohádek (2015)
Je to takový lehký morbidus :D Ale tak proč ne, vyjímečně.....
Sněhurka (2012)
Ale ano, proč ne. Ikdyž to opravdu bylo trochu strašidelné počínaje Sněhurčiným obočím, přes trpaslíky na pérových chůdách až po stvůru v lese. Řelkla bych vhodné od 12ti let :D Ubrala bych násilí, chvílemi dost zbytečné.
Osudová láska (2014)
Nebaví mě čekat na zápletku takže po 35 minutách vypínám.
Radostná událost (2011)
Rádoby fylozofický film, ale nic nového pod sluncem.
Don Jon (2013)
Konečně dobový film :D Dooobré
Padesát odstínů šedi (2015)
Zlatej Hříšnej tanec! Toto je béčkový film.....no co už ....
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Pořad není ani tak o kulinářském zážitku jako o tom jestli máte nebo nemáte rádi Halinu :)
Kráska a zvíře (2014)
Pěkná pohádka......... :)
Výměna (2008)
Možná je to tím, že takových filmů už jsem viděl mnoho ale tohle je nekonečná nuda bez napětí a role matky Angeline nějak nejde.... alespoň ve filmu :)