Recenze (41)
Pee-Weeho velké dobrodružství (1985)
A ozval se zvuk, jako když popelář spadne přímo z Empajr stejt bildink...
VALL-I (2008)
Rozkošné!
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
Někdy mě až udiví, jak neohrabaně namalované jsou některé postavy... Zápletka nic moc, taky, co se dá čekat od Jú-Es-Ej, ale pro začátek(jestli se ještě do něčeho takového pustí) to myslím není nejhorší.
Ledové království (2013)
Mám z toho smíšené pocity...
Rosario to Vampire - Season 1 (2008) (série)
taková blbost :D
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Já vždycky tvrdím, že aby anime jaksepatří nadchlo, musí mě upoutat opening. Píseň, kde se z němčiny plynule přechází do japonštiny mluví sama za sebe - todle je fakt vostrý.
Kurošicudži (2008) (seriál)
Nevím, jak se čte to jméno :D Mám takovou představu, ale voni to vždycky zkomolí do nějakýho "Šieru"... drsný *-*
X-Men: První třída (2011)
Nudááááá
Bídníci (2012)
Jasně - zpěv nebyl zázrak a všechny ty písničky zněly stejně(Vím, že je to muzikál, ale toho zpěvu tam na mě bylo i tak trochu moc.) - ale kostýmy byly docela fajn a Helena Bonham Carter s Cohanem byly suprčuprepesrádes!
Podivuhodné prázdniny rodiny Smolíkovy (1978) (seriál)
Gábi, Pepa, Halíř, Týna................. a praštěný Ládínek.