Recenze (169)
Toman (2018)
Hodně vysokou formální stránku a přesné obsazení sráží vlastně jenom sám Toman, tedy ten skutečný. Přijde mi, že film míří spíš na zahraniční publikum, u něj by mohl bodovat výrazně lépe.
Zlý časy v El Royale (2018)
Vpravdě mysteriózní mix Four Rooms, The Hateful Eight a Identity. Tak nějak v dobrém. Když dostal Jeff lahví, zíral jsem. Až si říkám, že tahle scéna je důvod se na to mrknout. Spousta skvělých nápadů bohužel ujíždí do ztracena, možná byla škoda je takhle "vypatlat".
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Jednotlivé díly nudnější alternativy Bonda už od sebe nejsem schopen odlišit. Méně je obvykle více.
Počátek (2010)
Nejlepší film o spaní.
Až na dno (2017)
Všechny filmy Wima Wenderse, které jsem viděl, nesou velmi osobitý a úsporný tvůrčí styl. Moc se s nepárají s vizuální stránkou a vysvětlováním detailů a zdá se, že záměrně nechávají moře prostoru pro diváka. Neoslovují mě, ale jsem rád, že existují. Submergence je z těch lepších.
Somálští piráti (2017)
Filmařsky i lidsky potřebný protipól Kapitánu Phillipsovi, který až vzbuzuje dojem, že únos lodi Maersk Alabama byl ve větším kontextu vlastně štěstí v neštěstí. A skvělý příběh o obyčejném klukovi, který nakonec tak trochu změnil svět.
Vetřelec: Covenant (2017)
O chlup horší než Prometheus. Btw je léta jasný, že ejliena umí zabít jenom ženská. Ale fakt jenom kombinací heavy machinery, vypuštění do vesmíru a asexuálního účesu?
Básník smutných tónů (2015)
Suverénně nejlepší Hawkeův výkon, při finální scéně v šatně mi lezl mráz po zádech. Filmu jako celku ale trochu ubližují některé části, které jen šumí kolem (natáčení, střet s Milesem Davisem, scéna s Chetovými rodiči).
Dívka ve vlaku (2016)
Jeden twist je prostě zoufale málo, málem jsem si nudou ukousal pazoury. Celkem to zamrzí, protože Emily se fakt snažila!
Pustina (2016) (seriál)
Po pátém díle nadobro vypínám, je mi totiž úplně ukradený kdo, co, jak a proč. Zachariášovi & Co. možná realita českého buranova přijde vzrušující, protože v tom nežijou. Charaktery jsou stejně plytké a prázdné jako jejich předobrazy. Poprvý v životě mě Stivínová s Duškem vyloženě serou. Možná to byl záměr. Řemeslná stránka je perfektní, ale proč se na to dívat? Dokud hajzl splachuje, do žumpy dobrovolně nelezu, i kdyby byla vykachlíkovaná.