Recenze (43)
Vidím vás (2022) (seriál)
Pěkná atmosféra, bohužel se to postupem času začne překombinovávat, a když už člověk přes všechny ty podivné osoby chce vědět, kdo za tím stál, tak se nic nedozví...Takže ztráta času x hodin sledování. A že je to podle skutečné události, která nebyla vyřešena... No tak měli počkat, až se to vyřeší a pak něco točit, nebo si konec dovymyslet. Ztráta času...
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Čeho je moc, toho je příliš...
Labyrint: Útěk (2014)
Film si vycucl z knihy pouze jména postav a prostředí :-/ Z pohledu čtenáře zklamání. Když budu hodnotit jako film podle knihy = 1 hvězda, a když jako film bez znalosti knihy = 4 hvězdy....
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Mohl to být super film, ale tohle se vážně nepovedlo... Nuda by se dala krájet a z pěkné Amandy se stala šeredka. K tomu znechucení z všudypřítomných knírů a afra, takže toto už nikdy více.
Něžné vlny (2013)
Nádherná a něžná letní oddechovka. V hlavních rolích krásná Šteflová, Pauhofová, Kerekes ( P+K od sebe nedokážu rozlišit a vždy nevím která je která :D) a krasavci Vojtěch Dyk a Justin Bieber (pardón Robert Cejnar...ale on fakt jak Bieber vypadá :D )
The Carrie Diaries (2013) (seriál)
Kdyby mi bylo tak 13 - 16 let, tak dávám 4 hvězdy....ale bohužel.... Jinak pro náctileté slečny super ;)
Atlas mraků (2012)
Čeho je moc, toho je příliš...mišmaš několika filmů splácaný dohromady. Bohužel jsem čekala hlubší pointu a tolik příběhů bylo na škodu, až z toho šla hlava kolem...Bohatě stačilo propojit a pořádně rozvinout příběhy dva ( příběh servírky a budoucnosti na ostrově) a hned by tu byl jeden z nejlepších filmů, takhle mi to přijde jako patlanina roku...
Až vyjde měsíc (2012)
Z těchto psychopatických filmů je mi na zvracení...
Diktátor (2012)
Jemu prostě musíte přijít na chuť... já na ní ještě nepřišla...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nekonečně dlouhé a nudné, až se z toho v kině zavařil projektor a musela být neplánovaná přestávka.... 3D mě velice zklamalo, postavy byly rozmazané (a nejen postavy) a celé mi to přišlo jako dost nekvalitní 2D, několikrát jsem zavřela oči a chviličku pospávala, ani to nevadilo, protože po probuzení jsem zjistila, že se děje stále to samé - nic... Tak moc jsem se těšila na konec, jenže on nepřišel, ono pokračování příště mi zasadilo poslední ránu....