Recenze (128)
Pátý element (1997)
Můj nejvíc nejoblíbenější sci-fi film. Prostě krásný.
Spáči (1996)
Před sedmi lety bych uvažoval o pěti *, ale teď už mě tolik nedostal, takže tři a půl. Při 147 minutách není divu, že atmosféra nevydrží po celou dobu.
Vodní svět (1995)
Fajn zábava na večer u telky. Jenom mi přijde stupidní, že lidé zřejmě již několik generací žijí na vodě a pevninu nenajde nikdo, i když to jak se zdá není nijak daleko, a to mají dokonce letadlo!
Blbý a blbější (1994)
"Tys měl celou dobu dvoje rukavice?" Nezapomenutelné scény v motorestu, když je zastavuje policajt, cesta na mopedu a vlastně celý Aspen. A český debing tomu taky dal svoje: "Uhni nebo zhebni, sestro." Spolu s Irenou a Acem nejoblíbenější Carrey. Na tenhle film se vždycky rád podívám znovu.
Demolition Man (1993)
"Jsme policisté, nejsme vycvičeni na takové násilí!" :-)
Mlčení jehňátek (1991)
Oscary za hlavní kategorie mluví za vše a platí to nejen pro rok 1991, ale minimálně pro celé desetiletí.
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Totální pecka, opravdu nejlepší sitcom, jaký kdy v Česku vznikl. Péťa a jeho pasivní rezistence, to je Kubelík!
Zvětšenina (1966)
Ha, umění, dvě a půl *, mít to konec dal bych o hvězdu víc...