Recenze (59)
Bez lítosti - Michelle Sudků (2023) (epizoda)
Co to je? Konkurz na roli nového Sméagola, čili Gluma do Pána prstenů? Tahle obluda tady žije jo? To je hnus.
Černobyl: Nová svědectví (2022) (TV film)
Slušný dokument, ale je to furt dokola, celkem nic nového jsem tam neobjevil. Poctivé 4*.
Velká premiéra (2022)
Nechutná a trapná sprostá sračka, nekoukatelné. Že se paní Janžurová dokázala takhle ponížit, to u mě teda klesla. Fuj!
Mona Lisa and the Blood Moon (2021)
Pecka! Nejlepší film, co jsem letos viděl! Svěží, moderní, super nerozklepaná kamera, moje oblíbená korejka v hlavní roli a velmi originální příběh. K tomu super OST a perfektní finále. Doporučuji!
Nothing Serious (2021)
Celkem na pohodu filmek, sice až moc keců o sexu, ale jinak OK. Jong-seo Jun jako vždy vynikající, strašně nadržená a nádherná :) Na sobotní večer doporučuji.
Aileen Wuornos: V mysli netvora (2020) (TV film)
Pozor na chybné označení! Není to film - takže kategorie Krimi / Drama je zcela mimo! Je to čistý dokument, těšil jsem se na film a byl jsem tedy výsledkem velmi zklamán. Ale jako dokument, průměr, nezklame, neurazí. Je to pořád dokola - to, co jsme už mohli vidět v jiných, starších dokumentech. Kdo o Aileen Wuornos nic neví, nemá smysl, aby se na to díval, nic mu to neřekne. Pro fanoušky této kauzy je to celkem fajn.
Ta druhá (2020)
Super prča, samo hlavně kvůli mé oblíbené Lauren Lapkus. Tohle nemá chybu!
Věřím, že více světla potřeba nebude (2020) (TV film)
Zajímavý dokument... Ale film Jan Palach je mnohem lepší.
Svatební radosti (2019)
Super komedie, můžu ji vidět stále dokola. Ta Asiatka hraje super, je moc hezká a vtipná.
U Zlaté rukavice (2019)
Hodně dobré, vynikající. Super herecké výkony, ty trosky v hospodě nemají chybu, lepší jak v Štamgast (1987). Akorát mně vadilo, že film v druhé polovině celkem polevil a taky to, že ta blonďatá kráska nedostala nakonec skoro žádný prostor. A mohlo to být více extrémnější, více nahoty, sexu a násilí by tomu neuškodilo, celkem slabota, nečekejte žádný extrém.