Poslední recenze (15)
Kočár pro princeznu (1984) (TV film)
Na mě to udělalo zvláštní dojem. Líbilo se mi to a rozhodně si člověk na tom uvědomí co vlastně má, zdraví. Nevím jestli bych na jejím místě byl tak optimistický a dokázal se tak bavit jako ona, ale rozhodně bych to obdivoval. Líbilo by se mi, kdyby ten film byl delší, přeci jen než jsem se zakoukal byl konec a děj letí poměrně rychle. Rozhodně se takovéto filmy dnes již nevyskytují a myslím si, že je to velká škoda. Ony takovéto filmy nejsou jen filmy, ale i ponaučením.
Prokletý ostrov (2010)
Musím říci, že tento film mě dostal a asi dlouho nic podobného nepotkám. Mám takovéto tajemné a uzavřené thillery velmi rád. Když udělat z člověka blázna, tak pořádně. Chvíli jsem si říkal jestli já nejsem tím bláznem, ale naštěstí film skončil a já se ocitl opět v realitě. Jednoznačně skvělé.
Godzilla (2014)
Několikrát jsem již viděl Godzillu z roku 1998 a říkal si, že zpracovat to jinak či lépe nepůjde. Zřejmě v dnešní době zajímavých efektů a moderní techniky jde skoro cokoliv. Na rovinu říkám, že je to obyčejný akční a hlavně americký (japonský) film, který nezapře původ a realita se vznáší v oblacích, ale zase kdo by u Godzilly hledal realitu, že ano. :-) Celou dobu se mi zdá, že lidi jednoduše čekají až se toho co nejvíce zničí a pak teprve na to jdou a to ke všemu s devítkou :-) Silně však doporučuji shlédnout již jen kvůli svému tajemnému rázu a hlavně i kvůli tomu, že vás děj tak pohltí, že to umí jen málokterý film. Skoro se cítíte být uprostřed děje a ve 3D projekci si dokonce i zabojujete. :-D