Poslední recenze (6)
Až po uši (2014) (seriál)
Po herecké a vizuální stránce všechno funguje. Hudba fajn, vtipné to taky bylo...Ale, je to pořád to samé dokola: silné vztahové závislosti, žárlivost, nevěry, všechno se točí akorát okolo sexu (proč?), řešení všech problémů lahví vína, nadměrná hysterie...Já nevím, asi je poptávka se pořád na tyhle stereotypy dívat a je to u diváků oblíbené, ale myslím, že bychom se už mohli posunout trošku dál...
Čas čarodějnic (2018) (seriál)
Velice líbivý seriál, ale čekala jsem něco trochu jiného. Myslela jsem, že děj bude více orientován na univerzitu a že to bude tak nějak více záhadnější a komplikovanější:). Největší slabinou byly dialogy a laciné obraty typu: "Budu tě milovat, až za hrob!", "nikdy v životě tě neopustím", "když umřeš, tak já taky" apod. Taky mě hrozně nebavila postava Juliette. Asi nejsem úplně cílovka, ale fajn seriál k vaření a žehlení.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Přišlo mi zvláštní, že do role Eleny vybrali herečku, jež vypadá na 20 let a v seriálu měla 10ti letého syna, nějak mně to tam rušilo...Jinak seriál byl velmi vydařený, skvělé herecké výkony obzvlášť role dědy!:)