Recenze (78)
Úsvit planety opic (2014)
Úžasná podívaná.Neskutečné triky.Co dodat?Snad jen to že víme jak tento příběh jendou dopadne.
Bony a klid 2 (2014)
Super pokračování.Ale upřímně mělo to přijít dřív a ne po 27 letech.
Zpátky do ringu (2013)
Film který mi přišel zbytečný.Je to taková reklama na telefon Nokia.Strašně mi to připomínalo Rockyho nebo snad Rockyho 7.A ten konec ten zápas v ringu?Strašný.
12 let v řetězech (2013)
Kořeny ve filmu.Jen mi přišlo že těch 12 let uběhlo strašně rychle.Určitě za 2 hod filmu se dá příběh víc rozebrat.Tady šlo jen o bičovaní.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Tomu říkám originální dílo.Humor nastaven na hranici trapnosti,skvěle zahrané role a hlavně pár dílů.Trojan skvělej vekslák který žije ješte někde v 80 letech,kuchař co nemá chuť,teplej hotelovej taxikář,nádržená provozní která sexuálně zneužíná hotelového údržbáře,a ředitel kterému je všechno fuk.
Chuckyho kletba (2013)
Zklamání a nuda.
Skleněné peklo (1974)
Co dodat?Snad jen to že tento film je učebnicové dílo katastrofického žándru.
Columbo - Odpočívejte v pokoji, paní Columbová (1990) (epizoda)
Úžasné odhalení vraha.
Titanic II (2010)
Tak tento film mě malém zabil.Taková ....to to se nedá ani popsat.
Plán útěku (2013)
Přišlo mi to strašně jednoduché,rychlé,pohádkové.Nemám z toho dobrý pocit.