Recenze (1 098)
American Horror Story - Double Feature (2021) (série)
Měli udělat jenom těch 6 dílů..
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Asi to bude nejlepší série.
American Horror Story - Krvavá hostina (2021) (epizoda)
Super dílek, ale asi kvalita bude klesat podle hodnocení dílů.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První série hodně dobrej rozjezd, ale ukončení hodně špatný. U druhé série skoro to samý, ale ukončení nebylo tak hrozný, jak u první série. Třetí asi zatim nejlepší a čtvrtá je nejhorší, ale je tam dost mrtvých.
Američtí bohové - A Prayer for Mad Sweeney (2017) (epizoda)
Nejnudnější díl.
Američtí bohové - Git Gone (2017) (epizoda)
Zatim nejlepší díl. Dějou se tady zajmavý věci.
Američtí bohové - Série 2 (2019) (série)
Jestli to nějak šlo víc pochopit to by mě zajmalo a kdo to pochopil a co bere za drogy...
Američtí bohové - The Bone Orchard (2017) (epizoda)
Debata na hřbitově byla zajmavá to zachránilo, abych nedal nižší hodnocení. Ještě zkusim asi 2 díly, ale tenhle seriál nebude pro mě.
Amsal (2015)
Ze začátku bylo hodně postav, že jsem nevěděl, kdo kam patří, až ke konci se to zlepšilo. Po hodině se to pěkně rozjede a skonči to svatbou. :-) Určitě to bude chtít vidět znova kvůli ději a možná bude i 5 hvězd.
Andrej Rublev (1966)
Tenhle film je hodně vyjímečný. Tady je snad od všeho něco, stačí si jen vybrat. Asi dost lidí odradí délka film. Já jsem ze začátku u toho třikrát usnul a pak najednou jsem se do filmu vžil a je to zážitek. Tenhle film by měl vidět, každý větší znalec filmů. Jestli někdo píše, že je to podobný Markétě Lazarový, kde mám odpad. Asi si budu muset pustit Markétu znova jenom kvůli Andrejovi.